در دستگاه لیزر محتوا عبارات حساس , حرف پایان را نمی‌زنند !!

تأثیر استفاده از کلمات‌کلیدی در عناوین صفحه های , کمتر چشم میشود . گوگل در تفسیر دستگاه لیزر معانی هوشمندتر شده‌است . به‌عنوان‌مثال قبلاً این‌طور بود که در شرایطی که می‌خواستید شایسته ترین رستوران‌ها را معرفی فرمائید , می بایست ۳ الی ۴ بار به عبارت “ بهترین رستوران‌ها ” اشاره می‌کردید . البته کماکان اشاره به “ شایسته ترین رستوران‌ها ” مؤثر است , امّا معنای دستگاه لیزر منطق گرایانه مهم‌تر است . درحال حاضر کافی است بتوانید در مطلب موردنظر , به چگونگی داشتن یک تجربه شام خوب در رستوران‌های موردنظر اشاره‌کنید و نهایتاً بوسیله موتور جستجو , انتخاب شوید .

قبلاً , کلمه ها حساس را در محتوای اصلی یا این که در متاتگ توضیحات قرار می‌دادیم , حال , اما این گزینه‌ها از مد افتاده . ازآنجایی‌که دستگاه لیزر موتورهای جستجو رفته‌رفته هوشمندتر دستگاه لیزر می شوند , استارت به ارزیابی و پردازش در رابطه بقیه کلماتی می‌کنند که استفاده کننده انتظار دارد در‌این مقاله پیدا نماید ( مسئله‌ای که باعث می گردد نوشته ی علمی شما‌را در موضوع موردنظر معتبر نشان دهد ) .

در شرایطی که میخواهید در امر اپل واچ مطلبی بنویسید , می بایست کلماتی نظیر “ اپل ” , “ واچ ” , “ آیفون ” , “ روزگار ” و “ ساعت ” را هم در متن استعمال کرده باشید . وجود این لغت ها در متن , سیگنال یک مطلب عالی را به موتورهای کاوش ارسال خواهد کرد .

۷۵ % لغات قضیه جستجو دربین ۳ تا ۵ واژه و کلمه می‌باشند . پس می بایست عنوان ها را به‌دقت نوشته باشید . موتورهای کاوش به این این مورد پی برده‌اند که در‌صورتی‌که یوزرها برای واژه “ بازاریابی ” یا این که هر کلمه دیگر یا این که یک عبارت دوکلمه‌ای , جستجو نمایند , نتیجه‌ای را که میخواهند به دست نمی‌آورند . برای به دست داخل شدن نتایج کیفی که به سؤالات آن ها جواب دهد می بایست دستگاه لیزر از لغت ها ۳ , ۴ یا این که ۵ کلمه‌ای استفاده کنند . دستگاه لیزر به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا , به هنگام بهینه‌سازی محتوای خود , بایستی این مسئله را نیز در نظر داشته باشید .

پس تنها از لغات تک‌حرفی به کارگیری نکنید و استفاده کننده را در لحاظ بگیرید , احتمال دارد در دو حرف جست‌وجو کرد آن‌وقت چی ؟

مقررات دستگاه لیزر 2016 – تمرکز در تجربه کاربری

تمرکز در تجربه کاربری
۳ – متمرکز بودن بر روی تجربه کاربری !!

web iranrotec.ir هرسال بر روی ۵۰۰ الگوریتم , تغییراتی متعددی را اعمال میکند . هر تغییری بر روی اطمینان از این داستان متمرکز است که زمانی کسی در گوگل جستجویی انجام دهد , در صورتی‌که در یکسری کاغذ اول به نتیجه صحیح دست یابد , تجربه عالی داشته است . این قضیه ارتباطی با گمراه کردن یا این که حقه زدن به موتور جستجو نیست . بلکه مربوط به به این است که چه‌گونه مطمئن گردید مقاله‌ای که در آن بر روی عبارت موردنظر تکیه‌دارید , بهترین محتوای ممکن برای استفاده کننده بر روی وب است .

براین اساس , محتوای ارجینال ( تولیدشده توسط خودمان خیر نسخه برداری ! ) , طولانی تر از گذشته اهمیت داراست . هر میزان محتوای ارجینال بیشتری بتوانید ایجاد فرمایید ( چه نوشته طولانی , چه عکس یا یک ویدیو باشد ) , تمام چیزی است که می‌توانید در صفحه های خود قرار دهید تا کسی را متقاعد به قرائت و انتشار آن کنید .

مردم معمولاً مطالبی را دوست دارا هستند که هضم آن راحت‌تر است . که برای این امر می بایست وزن متن نیز در نظر گرفته شود . شما می توانید فهرستی از مطالب منتشرشده در وب‌سایت‌های دیگر را نمایش دهید که انحصاراً بوسیله شما و به‌صورت ویراستاری تحلیل‌شده باشد . پاراگرافی از محتوای دیگرافراد را بردارید , اعتبار آن پاراگراف را به نویسنده‌اش اختصاص دهید . بعد از آن ویرایش موردنظر خویش را در پاراگراف بعدی انجام داده یا این که به چک آن بپردازید .
ضوابط دستگاه لیزر – حجم محتوا ایجاد شده

حجم محتوا ایجاد شده اهمیت زیاد داراست
۴ – حجم محتوا با اهمیت است

مقالات طولانی‌تر , بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه و واژه , به‌طور میانگین در جستجوها خوبتر و بیش تر سناریو داده میشوند . درحالی‌که قبلاً یک نوشته‌ی‌علمی ۳۰۰ کلمه‌ای , محتوایی طولانی محسوب می‌شد . مقالات طولانی‌تر ترافیک بیشتری اخذ مینمایند و در دستگاه لیزر رتبه بالاتری دارند . علی‌الخصوص در موقعیت رقابتی . تغییراتی که گوگل انجام می دهد و ادله آن‌ها , برای اطمینان از این است که ترافیک را به‌سوی صفحاتی بکشانند که برای کاربران اثرگذار واقع‌شده و لذت‌بخش باشد . همچنین برای هضم بهتر و راحت محتوای طولانی برای کاربر , کافی است که محتوا را با عناوین و بخش‌بندی‌های کاربردی , نشانه‌های دسته‌بندی و تصاویر , بی نیاز نمائید .
دلیل نمایش خوب تر و بخش اعظم مقاله‌ها طولانی‌تر در جستجوها , وجود عبارات و تصاویر اضافه برای مرتبه دهی است . مردم در شبکه‌ها اجتماعی , مقالات طولانی‌تر را بخش اعظم به اشتراک می گذارند . مقاله ها کوتاه‌تر هم می توانند گاهی خوبتر کار کنند . اما به‌طور میانگین شانس مقاله ها طولانی‌تر اکثر است .